nedeľa 19. mája 2013

Only for me - part 6


+13 ^.^
Milujem ju nadovšetko a toto ma len posilnilo, k tomu aby som si ju bránil, bola to moje malé dievčatko. Ruka v ruke sme prišli za chalanmi. „Takže oficiálne, sme s Cloe spolu“ oznámil som všetkým, ktorý sedeli v altánku. „Konečne ste nám to povedali “ vzdychol si Louis. Začali samozrejme „gratulácie“ . „Máme tu dva nové páry, konečne máme každý svoju lásku“ Liam, Louis, Zayn a Niall si pritiahli svoje polovičky a dali im pusu na líce, ja som spravil to isté. „Harry, nejdeme už hore som unavená“ Cloe sa šibalsky usmiala. „Oukey, chalani som už unavený ideme si s Cloe ľahnúť“ postavil som sa na odchod, ale Louis si nemohol nechať podpichnutie pre seba. „Ehm, jasné všetci chápeme“ začali sa všetci smiať. Ukázal som im prostredník a išli sme hore.
***
Cloe
„Harry, milujem ťa“ povedala som mu keď sme ležali v posteli. Robila som mu rukami kruhy na jeho úžasnom tele. Viem, že Harry spáva nahý ale teraz mal aj kraťase, ale bez trička, musela som sa udržať aby som mu niečo nespravila. „Aj ja teba“ Harry sa mi pozrel hlboko do očí, chvíľu sme takto zostali, ale potom som to už nevydržala a prisala som sa mu na pery. Harry si ma stiahol pod seba, rukou sa podopieral aby ma úplne nepripučil. Ruky som si opásala okolo jeho krku. Druhou rukou mi zašiel pod tričko a začal mi prechádzať po nahom bruchu, som dosť šteklivá a tak som sa začala smiať. „Čo je ti niečo smieš??“ pozrel sa začudovane. „Nie ale som strašne šteklivá na bruchu a vieš tvoja ruka“ ukázala som na jeho ruku, ktorú mal ešte stále pod mojim tričkom. „Super, pokazila si romantickú chvíľu“ Harry sa tváril urazene ale videla som ako mu miká kútikmi úst. „Ale no ták, máme celú noc pre seba, takže môžeme začať od začiatku“ chytila som ho za pás zozadu. Stále nič, dobre chce sa hrať, tak sa teda budeme. „Tak ja idem spať, keď nič nechceš“ hrala som jeho hru. „Ešte dlho budeš urazený“ musela som sa udržať aby som sa nesmiala. Ľahla som si mu chrbtom a čakala ako zareaguje. „Cloe, spíš?“ bola som ticho. Pritisol sa ku mne a začal ma bozkávať na krku. Prešla mnou triaška. A trošku som sa uchechtla. „Ja som vedela, že dlho nevydržíš“ otočila som sa k nemu a rýchlosťou svetla som sa k nemu prisala. „Ty potvora“ povedal pomedzi bozky. Tentoraz som si ho ja šuchla pod seba. Znovu som ho začala bozkávať, jemne som pootvorila ústa a Harry to hneď využil. Jemne sme sa obtierali jazykmi. Za chvíľu sa s toho strhlo, vášnivé až drsné, ale príjemné bozkávanie. Harry mi znova zašiel pod tričko ale tentoraz sa snažil aby ma to nešteklilo a ako vidím podarilo sa. Vôbec som necítila šteklenie ale príjemný pocit. V bruchu som mala hádam tisíc motýľov.
Harry
Prehodil som si ju pod seba a jemne som ju bozkával na krku a pomaly som išiel nižšie, na pod brušku som sa zastavil a pozrel sa na ňu. Cloe jemne prikývla a tým mi dala znak, že to chce rovnako. Znovu som sa dostal k jej perám a vyzliekol som jej  tričko, ona mi zatiaľ dala dole nohavice. Pozeral som sa na dokonalé krivky jej tela, krásne chudé brucho. Z jej úst vydala jemný ston, keď som ju začal bozkávať pri uchu . Zašiel som k rozopínanie jej podprsenky a jedným ťahom som ju rozopol. Prešiel som k jej prsiam a začal som ju tam bozkávať. Cloe si medzitým dala dole šortky  a bola iba v nohavičkách, neváhal som a začal som jej a dal som dole aj tie. Bozkával som ju na jej mäkká pery . Cloe mi dala dole boxerky. Pomaly som do nej vnikol. Najprv som prirážal jemne až potom keď chcela viac, začal som rýchlejšie. Bozkami som tlmil jej vzdychy. Prirážal som ešte viac a viac. Obidvaja sme naraz dosiahli, ten úžasný pocit menom orgazmus. Zadýchaný som si ľahol vedľa nej. Usmiala sa na mňa. „Milujem ťa“ pobozkal som ju. „Ja teba viac“ oplatila mi bozk. Položila hlavu na moju hruď a takto sme zaspali .
***
Ráno som sa zobudil a Cloe ešte spokojne odfukovala. Bola krásna. Dal som jej jemnú pusu na líce, aby som ju nezobudil a pomaly som vyšiel z izby, samozrejme ešte som sa pred tým obliekol a vybral som sa dole spraviť raňajky. Spravil som chalanom a mne a Cloe som to doniesol do izby.
Cloe
Počula som jemne buchnutie dverí, keď som sa zobudila. Harry pri mne nebol asi on musel buchnúť tými dverami. Obliekla som sa a vzala som si Harry tričko zo skrine, viem nemala by som to ale nič iné som nemala. Ešte chvíľu som bola v izbe sama. Zrazu sa otvorili dvere a v nich stál Harry aj s táckou a na nej raňajky. „Dobré ránko láska, raňajky?“ poprial mi dobré ráno. „Ďakujem aj tebe“
„Tak ako si spala?“ spýtal sa ma Harry, keď položil tácku na stolík. „Najlepšie“ dala som mu jemnú pusu ale on si ma pritiahol a dal mi poriadny bozk. „Harry, chcela som sa ťa spýtať, vieš mám brata a pozval jedno dievča na rande a vieš čo keby sme išli na to miesto, kde si ma zobral ty na prvé rande a žeby sme ich tam odviezli a my by sme sa zatiaľ išli niekam prejsť ?“ jemne som sa usmiala. „Samozrejme, s tebou pôjdem všade“ objal ma a dal mi pusu. „A kedy môžeš?“ spýtala som sa ho. „Tento celý týždeň budeme mať voľno, tak len povedz termín a môžeme ísť“ zasmial sa. „Dobre zlatko, tak ja ti ešte napíšem SMS a potom by sme mohli ísť“ „Zaveziem ťa domov?“ ponúkol mi Harry odvoz, keď som sa obliekala.
***
„Ďakujem, potom nech niekto povie Ellie, že som musela ísť“ povedala som keď mi Harry otvoril dvere na aute. „Kedy sa vidíme?“ opýtal sa Harold. „Napíšem ti“ na rozlúčku som ho pobozkala. Kývala som mu a čakala kým odíde...           
Prepáčte mi za menšie zdržanie asi ste už aj zabudli o čom bola poviedka :DD Ale aj tak máte tu novú časť :)
+3 komentáre a bude nová časť :) 

7 komentárov:

  1. super, píšeš výborně, pořád si to čtu, další :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kdy už bude další?? nemůžu se dočkat! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už sa na tom pracuje :) a dnes ak sa mi to podarí :) teraz som nemala moc času, lebo som ani doma skoro nebola :/ ale už môžem tk dnes by mohli byť new časti :)

      Odstrániť