sobota 18. mája 2013

From hate to love - part 5


Lincy súhlasila ale bola nejaká nesvoja, počula som smútok v jej hlase . Lincy má prísť o pol 4 a o 5 odchádzame, Robin s Harrym majú prísť rovno tam, ale asi prídu o niečo neskôr, lebo Harry je v práci do pol 7 . Toľko informácii naraz mám. „Ahoj, Yasmin“ pozdravila ma sklesnuto Lincy. „Lincy, čo ti je?“ opýtala som sa jej. „Nič, čo by mi malo byť“ usmiala sa ale videla som, že to bolo nasilu. Ťahala som ju do izby. „Tak čo ti je?“ opýtala som sa jej keď sme boli v izbe. „Yasmin, Mark ma podviedol“ začala plakať. Ten sprostý debil. „Čo preboha s kým?“ začala som sa jej vypytovať. „S nejakou štetkou, na tej party, ja som sa to dozvedela až teraz, povedala mi to Lisa“ Lisa, mi už pekne lezie na nervy. „Ako jej môžeš veriť, ona ťa chce len rozoštvať.“ Určite klamala. „Yas, ja som sa to pýtala aj Marka a on mi len prikývol, ako mohol ja ho nenávidím“ začala kričať na celú izbu a buchla päsťou do steny. Hneď si ju začala šúchať od bolesti. Objala som ju a takto sme boli asi 10 minút, kým Lincy utíchla a prestala plakať. „Li , ide sa ďalej je to idiot, nič tým nezmeníš, ty si krásne dievča, o teba sa budú chalani byť a hentaký Mark ti môže byť ukradnutý. Pozri ideme na chatu, tam si to užijeme, bude tam aj Harry a budeme sa zabávať“ utíšila som ju. „Presne tak, dosť bolo plaču, teraz som voľná a musím si užívať, Mark je debil a on to raz pochopí čo spravil ale už bude neskoro, Yas som rada, že ťa mám“ prehlásila utrela si poriadne oči. „A teraz prípravy“ vykríkla som a utekala do kúpeľne. „Dievčatá, asi pôjdeme neskôr, lebo aj tak čo tam budeme robiť, takže ideme až o 6, takže máte čas.“ Prišla mama do izby, keď som vyšla zo sprchy. Mali sme ešte hodinu aj pol čas. „Lincy, to využijeme idem ťa namaľovať, aby som zakryla tie červené oči“ posadila som ju na posteľ a išla som si pre všetky kozmetické pomôcky. Takto sme sa obidve navzájom namaľovali. Oblečenie už bola druhá vec.  Lincy si obliekla biele tričko s potlačou, šedé rifle a požičala si odo mňa šedý pletený svetrík. Bola krásna. „Si strašne zlatá v tomto“ pochválila som ju. „Ďakujem a teraz ty“ nakoniec som si obliekla tiež biele tričko s potlačou, také bledšie rifle, na to som si dala koženú bundu a k tomu som si zobrala šál. Bolo už trištvrte na 6. Zbalili sme si ešte pár vecí a išli sme. Starý rodičia tento bungalov zariadila dosť luxusne, vždy som sem rada chodila, do tohto vrazili dosť peňazí. Bol to malý, jednoposchodový domček, ktorý bol vnútri taký obrovský, krásna spoločenská miestnosť, izby tam boli dve v jednej bolo asi 5 postelí a v druhej bola manželská a posteľ pre jedného, takže ako to vidím ja a Lincy budeme spať v izbe s Harrym a Robin, mama a Lux budú spolu. Lincy bola celá udivená, keď vošla dovnútra. „Vau, prečo sme tu nikdy neboli?“ opýtala sa ma potom ako si poobzerala celý dom. „Lebo, som na to úplne zabudla, tu by boli party“  uznala som . Lincy na súhlas prikývla. „Tak, choďte sa vyložiť, vy budete spať spolu s Harrym a ja, Robin a Lux sa rozložíme v spálni“ ako som predpokladala. „Robin s Harrym by mali prísť každú chvíľu“ s Lincy sme išli do našej izby a ani sme sa nevybaľovali, predsa len na jeden deň. Vonku bolo krásne síce na kúpanie to nebolo ale aj tak sa dalo vydržať  vonku, takže sme sa dohodli s mamou na grilovaný.  Všetko sme nachystali, keď sme zrazu začuli trúbenie auta. Už sú tu. „Lincy, Yasmin poďte sa zoznámiť s Harrym. Pri Robinovy stál vysoký, brčkavý a z úsmevom na tvári chalan. „Ahojte ja som Harry“ usmial sa nás, Lincy sa išla roztopiť. Videla som ako sa naňho zamilovane pozerá, úú s toho niečo bude. V duchu som sa zasmiala. „Ja som Yas a toto je Lincy“ prišla som za ním, že mu idem podať ruku no on prišiel ku mne a objal ma. „Však sme skoro rodina“ zasmial sa a hlavou kývol na Robina a mamu, tí už boli v objatí a neobišlo sa to ani bez pusy. Usmiala som sa. Harry prišiel k Lincy a tiež ju objal. Ona bola celá vyškerená. „Yas, máš nádherného nevlastného brata, dávaš mi naňho povolenie?“ Pošepkala mi keď Harry s mamou a Robinom išli do záhrady. Lincy sa ešte len rozišla a už aj ide po druhom ale tak pri Harrym sa ani nečudujem. „Lincy, prestaň ale dávam ti povolenie“ dala som jej pusinku.
***
„Harry, stačilo ja ešte nemôžem piť“ stopla som Harryho, keď nám nalieval už asi piaty pohárik. Lux už spala a Robin s mamou išli do nejakého blízkeho baru, alebo reštaurácie, nepamätám si čo to hovorili. „Ale, nebodaj dodržuješ zákony?“ podpichla ma podnapitá Lincy. Viem, že mama mi nič nespraví ale nechcem si spraviť hanbu pred Robinom. „Yasmin, veď oslavujeme novú rodinu, tak nefrfli“ vyplazil mi Harry jazyk. Už to so mnou krútilo a tak som išla do izby pre bundu , bola mi už poriadna zima. Keď som sa vrátila, videla som Harryho a Lincy ako živo o niečom debatujú. Bol to krásny pohľad na nich . „O čom sa tu roz.....“ ani som nedokončila a potkla som sa na kameni. Lincy s Harrym sa začali na plné kolo rehotať. „Ha-ha-ha smejte sa podnapitému človeku, ktorý sa skoro zabil“ povedala som urazene. „Ale prosím ťa neber to tak, si v poriadku tak sa postav a pod za nami!“ povedala počas smiechu. Keď sa ukludnili prisadla som si k ním. „Tak o čom ste tak živo debatovali?“ „No vieš, ja som raz bola v klube a to bolo už dávno, tak ja s Harrym, sme sa vlastne už stretli, vtedy to Harry trošku prehnal, tak som ho brala domov, až teraz som si na to spomenula, keď bol v takomto stave“ začala sa rehotať Lincy. Harry je strašný pohodák, všetko berie s ľahkou hlavou. Je to optimista, ako sa patrí, je sním zábava, fakt mám toho najdokonalejšieho brata akého som si priala, nech už sa k nám presťahujú.    Rozprávali sme sa dobrú hodinu, keď sme zrazu počuli ako niekto otvára bránu. Boli to Robin a mama. „Chlapci, dievčatá máme pre vás dobrú správu... "
Taký "menší" domček

Lincy

Yas
Harry Styles
Tak Ďakujem za komentáre :) Veľmi ma potešili :) A máte tu novú časť :) Tak neuhádli ste Harry bol príjemný, hneď od začiatku ale všetko sa môže zmeniť :) čítajte ďalej :)* 
1. Tak čo hovoríte, hodili by sa spolu Lincy a Harold?
2. Páči sa vám poviedka ?
3. Čo myslíte aká to bude novinka ? :)
A ešte jedna otázka mimo tejto poviedky
4. Mám pokračovať s fanfiction Only for me ? :)
+3 komentáre - new part :) 




3 komentáre: