štvrtok 9. mája 2013

From hate to love - part 3




5 komentárov - nová časť ! :) 
Bol tu skoro každý z našej triedy ale aj niektorý zo starších ročníkov. A bol tu aj ten debil Malik a Lisa a ich skupinky. Zdalo sa mi to alebo sa Lisa bozkávala s Malikom, ale čo ma to vôbec zaujíma, veď Malik mi môže byť ukradnutý a Lisa tým pádom. Super, Lincy mi niekde odišla, takže som tam zostala sama, išla som k baru, nikto tam nebol tak som sa obslúžila sama. „Dvakrát tequillu...“ počula som dosť známi hlas. „Nie som barmanka, obslúž sa sám Malik“ odvrkla som mu a sadla som si na barovú stoličku. „Tak to nie si barmanky bývajú pekné a ty si škaredá“ ironicky sa zasmial. „Povedz mi niečo čo neviem“ Že ma chceš“ „Moc si never, neviem kto by ťa chcel“ prekrútila som očami. „No tak napríklad tvoja kamarátka“ ukázal na Lincy. „Tak to si myslíš, že ti uverím hej?“ nadvihla som obočie. „No tak asi mi ani nebudeš veriť, že to pred chvíľou na mňa skúšala“ zaškeril sa . „Ona ma chalana“ „Ale to nie je dôvod, aby mi nedávala ponuky“ žmurkol. Tak toto je už moc, viem že niekedy toto robieva Lincy, ale odtiaľ potiaľ. Aby sa Lincy bavila s mojim úhlavným nepriateľom, to jej ešte vyhovorím.  Sedeli sme tam bez slova. „Pod tancovať“ po chvíli prerušil ticho Zayn.  „Je to nutné?“ Prikývol a ťahal ma na parket.  Pricapil sa na mňa, chcela som sa od neho odtlačiť ale on ma zovrel v náručí. Prekrútila som očami. Pesnička konečne skončila, tak som sa rýchlo vyšmykla z Malikovho zovretia a išla som od neho čo najďalej. Sadla som si na stoličku, keď  zrazu okolo mňa letela plastová fľaša, len tak-tak som sa uhla. Trošku sa to tu zvrtlo, ešte stále som nemohla nájsť Lincy, tak som sa rozhodla ísť pomaly domov. „Idem ťa odprevadiť“ ozval sa za mnou Malik. „Nie ďakujem prejdem sama“ ani som sa na neho otočila a pokračovala v kroku. „Nenechám ťa ísť samú teraz v noci, keď je tu najviac uchylákov a pedofilov.“  „Pozeráš nejako moc filmov, či to máš z vlastnej skúsenosti“ „Asi s tých filmov“ pozrela som sa na neho ako na pedofila. „Jasné že s tých filmov, za koho ma máš?“ „Za úchyla“ zasmiala som sa. Zastavila som sa vyzula si topánky. „Tak je to lepšie“ spokojná som kráčala, keď zrazu sa mi zapichol kameň do nohy, začala som skákať a aukať. Keď som zrazu cítila ako ma niekto zdvíha. „Malik, čo robíš?!“ „Nebudem sa tu na teba pozerať ako každú chvíľu kričíš, že sa ti kameň do nohy zapichol.“ Och bože toto je zlý sen. „Moc ti neradím, som ťažká.“ Upozornila som ho. „Si ľahšia než Lisa, pri nej sa mi skoro podlomili kolená“ To je kompliment za sto bodov. „Zdá sa mi to, alebo práve si urazil svoju priateľku?“ „Ja s ňou nič nemám a ani nie je moja priateľka“ zavrčal Malik. „Nie iba ste sa dnes skúmali mandle“ začala som sa smiať.  „Yas, mne sa to zdá alebo žiarliš?“ začal sa na mne smiať. „Tak tomu ver, že žiarlim“ toľká nenávisť v mojom hlase.  „Ale ona sa na mňa nalepila, som ju hneď odtiahol, lezie mi na nervy“ prekrútil očami. 
                                                                           ********
„Sme tu, môžeš ma položiť na zem?“ povedala som mu keď sme boli pred mojím domom. „Pekný dom“ „Diki“ povedala som mu. „Tak Dobrú noc“ povedal mi Zayn a začal sa ku mne približovať, zavrela som mu dvere pre nosom. „Dobru noc“ potichu som sa zasmiala a oprela sa o dvere. „Ahoj, mami ty si ešte hore?“ mama pozerala televízor. „Nie, nechcelo sa mi ešte a kto je ten pekný chalan, čo tu bol teraz s tebou?“ vypleštila som na ňu oči. „Malik, ten debil, som ti o ňom už hovorila tá naša „hviezda“?!“ pri slove hviezda som prstami naznačila úvodzovky. „Jáj ale miláčik, vieš že od nenávisti je blízko k láske“ žmurkla na mňa mama. „Tak určite, to by som bola úplne sprostá“ „Toto ti niekedy pripomeniem“ zasmiala sa mama. „Yas, chcela som ti len jedno povedať, včera som bola na rande“ usmiala sa . „Jej mami to je super“ objala som ju. „A zajtra ho privediem domov, tak prosím budeš naňho milá?“ „Samozrejme mami, budem šťastná, keď budeš aj ty“ povedala som jej. „Vieš, že som rada, že ťa mám?“ usmiala som sa na ňu. „Mami viem to aj ja som rada, že si moja mama“ Táto dojímavá chvíľka skončila, keď sme počuli, plakať malú Lux. Mama sa už zdvíhala. „Mami, nechaj idem ja, ty si chod kľudne ľahnúť.“ Chytila som jej ruku. Lux som rýchlo uspala a zaspala som s ňou v jej izbe...   
Mama Yasmin

Lisa
Tak máte tu novú časť :) Je trochu kratšia ale bola písaná na rýchlo :)  Ďakujem za všetky komentáriky, potešili :)
Príjemné čítanie1. Cíti niečo Zayn ku Yasmin?
2.Mám písať ďalej?
3. Čo myslíte aký bude , nový objav Yasmininej mami ?
5 komentárov - nová časť ! :) 




4 komentáre:

  1. Krásně píšeš a musíš psát dál.
    Zayn k Yasmin určutě něco cítí a nedivila bych se kdyby ten objev její mamky byl Harry :DDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. [1] to by sme sa nedivili asi viaceré... :D
    1. Určite len som zvedavá čo s tým Louisom bude...
    2. Určite máš
    3. Podla mňa ten priatel bude mať niečo spoločné so Zaynom... Otec alebo tak...

    OdpovedaťOdstrániť