pondelok 13. mája 2013

From hate to love - part 4


Aspoň 3 komentáre a bude nová časť ;)* 
Sobotu som celú prespala a nedeľu som akurát tak vyšla z domu keď som išla behať. Prebehla som si celú našu ulicu a potom som chcela ísť ešte na jednu. Keď som tam išla v diaľke som uvidela známu postavu. Bol to Louis, nemôže ma vidieť takú prepotenú. Chcela som s zabočiť do uličky ale potkla som sa o múrik a padla som na zem. „Do riti“ povedala som si pre seba. Asi som si vytkla členok, toto sa fakt môže stať len mne. „Si v poriadku?“ počula som Louisov hlas za mnou. Ježíš toto bude „Nie som v poriadku“ usmiala som sa naňho. „Yas to si ty, čo ty tu robíš?“ spýtal sa prekvapene. „Išla som si zabehať a ty?“ „Vieš čo ja idem za Zaynom si pre moje veci, predstav si kúpili sme nový dom na tejto ulici, mám to blízko k Zaynovi a ešte aj budem chodiť s vami do triedy“ počula som to nadšenie v jeho hlase. „Tak to je super“ usmiala som sa naňho. „Nepôjdeš dnes von?“ boli asi 2 hodiny, tak prečo nie. „Jasne rada, len sa musím ísť ešte prezliecť a osprchovať, nepôjdem predsa takáto spotená“ ukázala som na celé moje telo a zasmiala som sa. „Mne by to nevadilo“ žmurkol na mňa. Začala som sa červenať. No dobre už musím ísť. „Tak o pol 4 prídem po teba, teda ak mi dáš adresu“ pozrel sa zahanbene na mňa. Nadiktovala som mu adresu, rozlúčili sme sa a pádila som domov.
*****
„Tak kam ideme?“ spýtal sa ma Louis keď som vyšla z domu. Vieš čo poďme do jednej takej menšej kaviarne, je to tam útulne a nechodí tam veľa ľudí“ oboznámila som ho s mojím plánom. 
Po tomto „rande“ som usúdila, že Louis je dobrý iba ako kamarát, mám k nemu veľmi blízko ale na vzťah to určite nie je. Dúfam, že to zoberie v pohode. „Vieš, Louis si úžasný a pekný KAMARÁT, ale nič viac, mám ťa rada aj všetko ale na vzťah to vôbec nevidím“ smutne som sa na neho pozrela. On sa začal smiať na mne, nechápala som. „Presne niečo v tomto zmysle som ti chcel aj ja povedať, ale bál som sa či ty ku mne niečo viac necítiš, tak som to chcel zistiť ako si pekná aj milá ale tak isto ako u teba na vzťah to nie je“ vydýchla som si. „Takže kamaráti?“  vystrela som pred neho ruku. „Kamaráti“ Louis ruku odmietol a rovno ma objal. „Ale taký bližší“ žmurkol na mňa. Louis je fakt super. Ešte ma išiel odprevadiť, rozlúčili sme sa objatím.
****
„Yas môžeš na chvíľku?“ zakričala na mňa mama z obývačky. Zišla som dole, stála som pred mamou a myslím jej priateľom, ja som zabudla veď on mal prísť na večeru. Bol to veľký urastený chlap, celkom sympatický ale nespolieham sa moc na môj prvý dojem, už som sa viackrát zmýlila. „Ahoj ja som Robin.“ Podával mi ruku, ktorú som priala. „Tak Yas toto je ten o ktorom som ti včera v noci, rozprávala.“ Mama sa usmiala, videla som v nej šťastie. Dúfam, že je to dobrý muž. 
Rozprávali sme sa asi do 8 bol to fakt super chlap. Z jeho rozprávania som zistila, že jeho ex manželka odišla za iným, niečo podobné ako u nás a má 35 rokov a má syna.   „Yas, Yas ideš mi povedať tú rozprávku?“ kričala na mňa Lux z izby. Som je sľúbila večernú rozprávku. „Za chvíľu som tam“ zakričala som jej naspäť. „Tak musím sa s vami rozlúčiť, Robin som rada, že som vás spoznala ale už musím ísť za sestrou, dobrú noc teším sa na ďalšie stretnutie“ ospravedlnila som sa a usmiala sa. 
Caroline (Yasminina mama)
Yasmin sa Robin páčil a ako vidím aj Yasmin sa páčila Robinovi. Včera to nebolo prvé rande bolo to už asi piate, ale pred Yas som to radšej zatajila, ale ako vidím môžem jej už aj povedať o tom, že sme sa dali s Robinom dokopy. Cítim sa ako teenagerka. Ja som sa znovu zamilovala, už sa teším ked zoznámim Yasmin s Haroldom. Harry bol Robinov syn aj s ním som sa už stihla stretnúť, Harry je milí chalan, má 19 ale pracuje, vysokú ani nezačínal.
Yasmin
„A aký bol?“ začala sa ma vypytovať Lincy, keď som jej povedala o Robinovy. „No bol celkom super, povedal mi veľa zážitkov hlavne s jeho synom Ha- hanrym nie Harrym“ nemohla som si spomenúť na jeho meno. „A je pekný?“ zaškerila sa . „Lincy ja som ho nevidela, ešte iba som sa o ňom dozvedela, ale bolo by to úžasne mať brata“ usmiala som sa. Škola ako vždy, nudná. Zayn a „nenápadne“ pozoroval. Vždy keď som sa naňho pozrela tak odvrátil zrak. „Všimla si si, že Zayn stále po tebe pokukuje?“ zašepkala mi cez hodinu Lincy. „Áno, nechápem čo tým sleduje“ prekrútila som očami a venovala sa ďalej učeniu.
***
„Yas, môžeš nachvíľu?“ povedala mi mama, keď som prišla zo školy. „Áno?“ podišla som k nej a objala ju na pozdrav. „Vieš, zatajila som ti jednu vec, s Robinom som vtedy nebola na prvom rande, bolo to už asi piate a vieš ja som sa doňho zamilovala a my sme sa dali dokopy, ja som len potrebovala to ako ty naňho zareaguješ a keď si mi ho schválila, pretože chcem aby si aj ty bola raz v živote šťastná“ skončila svoj dlhý monológ. „Mami, to je úžasné a samozrejme, že som šťastná, konečne budem mať otca“ Robin mi vážne prirástol k srdcu za tie stretnutia, obľúbila som si ho a ani by mi nevadilo, keby sa vezmú. „Ďakujem ti Yasmin, vážne ti ďakujem“ mame sa roztiahli ústa do veľkého úsmevu. „A ty nie si dnes v práci?“ začudovala som sa. „Dnes mi dali voľno, čo keby sme si spravili taký rodinný výlet na chatku?“ neďaleko Londýna, nám starý otec zanechal malý bungalov, kde sme chodievali opekať ale aj spávať. „Zavolaj aj Lincy a zajtra by som vás vypýtala zo školy a žeby sme tam aj prespali“ tento nápad sa mi páčil. „Idem jej zavolať“ dala som mame pusu na líce. „A mami, zavolaj aj Robina a jeho syna“ zastavila som sa na schodoch a žmurkla som na mamu. „Vidíš, to je nápad, ďakujem Yas“..
Yas without makeup :) 
Aj keď nebolo 5 komentárov aj tak som dala ďalšiu, tak rada sa podelím o môj príbeh :) Tie, ktoré čítajú ste úžasné.. Píšem pre vás :)
1.Čo myslíte, stane sa niečo v bungalove?
2. Aký bude podľa vás Harry dobrý alebo nepríjemný ?
3.Páči sa vám 4 časť? :) 
Potešili by aspoň 3 komentáre, inak nebude nová časť ;) 











4 komentáre:

  1. To je super :D pridaj dalsiu :D 1.mozno sa zamiluje do svojho "brata"
    2.mozno zo zaciatku neprijemny- namysleny
    3. bola super :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. joooj daaj dalšiu časť je to super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ty jooo,dost napínavé,určitě dej další

    OdpovedaťOdstrániť