utorok 7. mája 2013

From hate to love - part 2


Aspoň 3-5 komentárov a bude nová časť :) 
Stál tam Zayn, čo on je jeho bratranec? Toto si snáď zo mňa strieľaš, videla som jeho zarazený pohľad ale potom on, on sa na mňa usmial, čo sa mu deje poslednú dobu ma vôbec nepodpichoval ani neurážal. Sadol si k nám. „Yas, to ty si to sexy dievča o ktorom stále Louis hovorí?“ začal sa smiať Zayn „Vy sa poznáte“ pozrel sa na nás zarazene Louis. „Hej spolužiaci“ povedala som . „Aha tak to je super“ usmial sa Louis. „No ani nie“ zamrmlala som si popod no tak aby to počul iba Zayn. Ten sa hneď prestal smiať. Chvíľu som tam s nimi pobudla, ale potom som sa ospravedlnila, že už musím a odišla som. Bože toto ešte bude.
                                                                  **********************
Piatok, konečne piatok a zajtra tá party neviem prečo ale celkom sa teším. S Lincy sme sedeli v lavici, keď za chvíľu k nám prišiel Zayn. „Yas môžeš na chvíľu?“ kývol hlavou smerom na chodbu. Pozrela som sa začudovane na Lincy. Zdvihla som sa s lavice a kráčala som za Zaynom. „Odkiaľ sa poznáš s Louisom?“ spýtal sa ma. „Zo starbucksu, zhodil ma pri weckách a tak ma pozval na kávu“ pozrela som sa naňho. „Aha, no  vieš len som ti chcel povedať aby si mu neublížila, je to super chalan a tak“ pozrel sa do zeme. „Zayn, ty máš aj city?“ vyvalila som naňho oči. „Ty si mi povedala menom?“ obidvaja sme sa na seba pozreli a začali sa smiať. „A inak ja nechodím s Lisou to ona si myslí, že spolu sme ale nie je to pravda“ nechápem načo mi to hovorí. „No to je super, to som zas nepotrebovala vedieť“ začala som sa smiať a išla som pomaly do triedy. Lincy som povedala všetko čo sa udialo od starbucksu. „Yas myslíš, že Zayn ide po tebe“ začala som sa drhnúť, keď toto povedala Lincy  začala som sa drhnúť. „Rob si srandu s plastelíny“ povedala som jej keď už som bola ukludnená. „O 8 je party o 3 som u teba a môžem počítať s tými vecami? “ prikývla som a  rozlúčila som sa s Lincy. Doma som sa dala do poriadku. Číže sprcha a podobne. „Yas prosím ťa nemohla by si skočiť pre Lux do škôlky? Prídem neskôr z roboty asi okolo pol 8 , spravila by si to pre mňa?“ volala mi mama. Lux je moja mladšia sestrička, ktorú nadovšetko milujem ma krásne modručké očká a blonďavé vlásky ma už 4 rôčky. „Dobre mami, neboj sa ale určite prídeš do pol 8 lebo o 8 ideme s Lincy ku kamarátovi na taký menší večierok?“ „Jasne to už by som mala byť doma určite, možno ak sa podarí prídem aj o pol 7 a samozrejme MALÝ večierok“ zdôraznila slovo malý a zasmiala sa do telefónu. „Dobre mami idem ja už je tu Lincy, prejdem sa aj s ňou po Lux“ zložila som a utekala otvoriť . „Ani sa nevyzúvaj ideme po Lux do škôlky“ hneď som zastavila Lincy. 
„Dobre ale tašku si tu zložím“ pozrela som sa na jej plný ruksak. „Čo v tom máš preboha?“ zhrozene som sa jej opýtala. „Veci pre teba“ žmurkla na mňa a už ma ťahala von. „Yas, Li ahojte, mamička dnes nepríde?“ skočila mi na ruky Luxinka. „No mamička dnes musí dlho pracovať tak ťa máme nachvíľu na starosť mi“ usmiala som sa. „Jupí“ zdvihla ruky nad hlavu na znak radosti. „Yas môžem ti spraviť copík, plosíím“ skočila mi na posteľ Lux. Bolo asi pol 5, ešte sme mali čas na prípravy ja už som bola osprchovaná aj umyté vlasy som mala, Lux vedela robiť vrkoče, len niekedy som skončila s vytrhanou polkou vlasou, ale veď mám ich dosť prečo jej nespraviť radosť? Prikývla som jej a sadla som si pri posteľ a Lincy si zatiaľ hľadala nejaké veci moje, čo  by si požičala. „Luxinka ale prosím ťa nech mi tam aj nejaké vlásky zostanú“ žmurkla som na ňu. Tá len pokrútila hlavou a venovala sa môjmu vrkoču. Poviem vám úprimne dopadlo to viac než dobre nad moje očakávania, vlasov mám ešte dosť a nemám ich zachlpené. „Luxi, už by aj stačilo ja sa musím ísť pripraviť“ Luxinkine česanie zabralo asi hodinu aj čosi. Ale ako hovorím, dopadlo to dobre našťastie. „Lux pustím ti tu  rozprávku?“ Lux prikývla a už sa ustlala na mojej posteli. Milujem ju. „Lincy pozriem si tie veci čo si mi doniesla“ povedala som Lincy, ktorá ešte stále mi prehrabávala skriňu, Tam bude bodrel. Pomyslela som si . Vytiahla som veci, ktoré doniesla fakt ich tu mala veľa ale nakoniec som si vybrala biele obtiahnuté šaty, ktoré boli na vrchu vybíjané zlatými  ozdôbkami. Make-up ako vždy len jemný. Vlasy som si vyžehlila a topánky som k tomu mala obyčajné na podpätku, zlatej farby. „Yas, preboha“ skríkla Lincy keď som vyšla s kúpeľne. „Čo preboha, niečo zle je na mne či čo?“ bola som vystrašená z jej výjavu. „Nie práveže, ty si kus dokonalej ženy a tieto šaty ti nádherné tvarujú tvoju chudú postavu, ja ti ich nechávam tie šaty!“ vyhlásila nadšená Lincy. Začala som sa červenať. „Yasmin ty si klásna“ prišla ku mne Lux a objala ma, zdvihla som si ju na ruky a dala jej pusinku na líčko. „Ďakujem lásky“ poďakovala som im . O tej postave je to pravda, ja som jedna s tých dievčat, ktoré môžu jesť aj za piatich ale nepriberú, za toto som bola vďačná. Položila som Lux na zem, keď som začula buchnúť dvere. Mama prišla. „Lux, ma...“ „Maminká“ ani som to nestihla dopovedať a Lux utekala dole schodmi. „Tak dievčatá, už môžete ísť o Lux už bude postarané, Ďakujem a Yas si krásna aj ty Lincy“ žmurkla na nás. Moja mama je ako aj moja najlepšia kamarátka, chápe ma vo všetkom aj v chlapcoch aj vo všetkých dievčenských problémoch. Otec sa od nás odsťahoval, keď som mala 10 rokov, neznášala som ho z celého srdca a tak  je tomu doteraz ja sa k nemu ani nepriznávam a ani on k nám, posiela nám akurát alimenty ale nič iné o ňom nevieme a ani nechceme, s maminou a Lux si vystačíme, jeho nepotrebujeme. Normálne ma pochytila zlosť pri spomienke naňho. Po dvojhodinovom vyberaní si Lincy konečne vybrala čierne šaty, ktoré boli pri krku nariasené a dala si k tomu červené topánky a doplnky. Spokojné zo sebou sme zišli dole. „Stojte! Urobte nejakú pózu si vás odfotím a hodím to na twitter“ zastavila nás mama. „Mama prosím nie“ moja mama bola tak trošku modernejšia, ale fotografka je výborná, však samozrejme keď fotí photoshooty rôznych hviezd ale aj modelky fotí. „Ale ticho buď a robte pózy“ zahriakla ma mama. Pozreli sme sa s Lincy na seba a zasmiali sa, začali sme hádzať naše „úžasné“ pózy. Po asi stých fotkách som mamu zastavila „Mami mi sa ponáhľame“ „Jasné už končím“ poslala nám vzdušnú pusu. „A neprežeňte to zase máte len 17“ žmurkla na nás medzi dverami, keď sme odchádzali. Zakývali sme jej a pomaly sme vyšli, Allan býval len pár blokov on nás asi 10 minút cesty. Prišli sme tam niečo po ôsmej a party už bola v plnom prúde...    
Yasmin dresses
Lincy dresses
Lux

Tak máte tu novú časť po dlhšom čase :) Ste úžasný ešte len dokopy 8 príspevkov a už vyše 1200 návštev Ďakujem vám
Aspoň 3-5 komentárov a bude nová časť :)
1. Ako sa vám zatiaľ páči táto fanfiction?
2. Zmení sa Zayn k lepšiemu?
3. Mám písať ďalšiu časť? :)
Aspoň 3-5 komentárov a bude nová časť :)


5 komentárov: